Podzimní vydání časopisu Český autoprůmysl
Když si chce časopis, který vychází jako čtvrtletník, uchovat v tříměsíčním mezidobí jistou míru aktuálnosti, musí obsahovat témata nadčasová nebo taková, která vyhlíz
30/6/2023
Práce i zábava, taková byla náplň eventu Automotive Leaders Forum, který se letos konal 27. června v prostorách funkcionalistického objektu Galerie Mánes. Na druhý ročník této unikátní akce sezvalo Sdružení automobilového průmyslu vedle zástupců členských firem AutoSAPu i další hosty, a to jak ze státní správy, tak i spolupracujících organizací.
Zhruba stovku účastníků nejprve pozdravil Martin Jahn, prezident Sdružení automobilového průmyslu a člen představenstva společnosti Škoda Auto, který vyjádřil naději, že druhá polovina roku přinese do sektoru automotive už více důvodů k optimismu. V poměrně pozitivním duchu se nesla i řeč ministra dopravy Martina Kupky, která se točila především kolem emisní normy Euro 7.
Jasnou spojnici mezi firmami v automobilovém průmyslu a energetickou společností ČEZ zdůraznil ve stručné a jasné přátelské prezentaci „Zelená energetika a automotive jako vzájemně propojený celek“ Kamil Čermák, předseda představenstva a generální ředitel ČEZ ESCO, zástupce generálního partnera akce.
Součástí večera bylo rovněž Vyhlášení vítězů soutěže Podnik roku v automobilovém průmyslu 2022. Staly se jimi Hyundai Motor Manufacturing Czech, Strojmetal Aluminium Forging, Toyota Tsusho Europe SA Czech Republic Branch, 3M Česko, SULCO Automotive Group a Tawesco Automotive. Oceněné firmy získaly tradiční ručně dělané originální skleněné plastiky z dílny sklářského mistra Lukáše Šulce ze Železného Brodu.
V Art Restaurantu Mánes nechyběl kvalitní catering a příjemný hudební doprovod, obojí doplnilo přátelskou atmosféru i při následném neformálním networkingu.
Děkujeme partnerům akce, kterými byli ČEZ ESCO (generální partner), Česká bankovní asociace, onsemi, Panattoni, Renomia, Toyota Manufacturing Czech, Vitesco Technologies (hlavní partneři) a Continental, Ferona, Iveco Bus a Valeo (partneři). Mediálním partnerem byl časopis Český autoprůmysl, který se v zářijovém čísle k akci ještě vrátí podrobněji.
Zároveň děkujeme všem hostům za účast a těšíme se společně s nimi na další ročník.